Wu QiangJembatan naik bimbit hidraulikProspek pembangunan yang luas

  • masa pelepasan:2024-04-24 09:47:10
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:237
  • Penerangan pantas:

    Wu Qiang,Pengecualian: Pengurangan muatan boleh menghapuskannya.Apabila bekerja pada jambatan naik hidraulik, kaki sokongan mesti

Kandungan artikel

Pengecualian: Pengurangan muatan boleh menghapuskannya.

Apabila bekerja pada jambatan naik hidraulik, kaki sokongan mesti dilambangkan, dan bolt kaki sokongan mesti disesuaikan untuk memastikan platform angkat tertekan secara stabil pada kaki sokongan dan terus mengufuk; Semasa proses angkat dan dalam keadaan angkat, platform angkat tidak boleh bergerak dan ia dilarang untuk bergerak pada platform angkat. Jika terdapat bunyi yang tidak normal semasa operasi jambatan pengangkutan hidraulik, ia patut dihentikan segera untuk pemeriksaan untuk menghindari menyebabkan kerosakan serius pada platform angkat; Sebelum digunakan, periksa sama ada peralatan elektrik normal; All shaft pin oil holes must be oiled before each use. Sebelum digunakan, perlu melakukan penunggahan tanpa muatan dan memeriksa sama ada sistem hidraulik normal; Muatan bangku kerja tidak patut melebihi nilai nilai, dan ia tidak patut dijalankan shaking manual yang kuat; Minyak hidraulik dalam tangki minyak mesti diganti setiap jam operasi.

Wu QiangMengosongkan dan mengisi semula tangki minyak secara biasa untuk menghapuskan air dan sedimen adalah penting untuk menghapuskan kotoran dalam minyak, minyak hidraulik oksidasi, dan bahan-bahan berbahaya lainnya. Kemudian, minyak hidraulik bersih yang direkomendasikan patut ditambah kembali ke sistem. Jika minyak itu benar-benar terjangkit, terutama apabila pompa rosak, minyak dalam tangki mesti bersih. Peranti pembersihan minyak membolehkan minyak mengalir sehingga indikator pencemaran minyak menunjukkan bahawa minyak berada dalam keadaan yang memuaskan.

Titik lain ialah and a mesti mempertimbangkan keperluan mereka sendiri untuk menggunakan peralatan jambatan boarding hidraulik tetap, dan kemudian melamar keperluan suai untuk pembuat jambatan boarding hidraulik tetap berdasarkan keperluan mereka sendiri. Pilih jambatan boarding hidraulik tetap yang sesuai kepada mereka, seperti kata-kata, apa yang sesuai kepada mereka lebih baik.

Al HamulThe ton boarding bridge is equivalent to a movable steel slope in actual operation and electric forklifts can also be reasonably driven immediately into the truck body for large-scale loading, unloading and transportation operations. Jembatan naik ton adalah bentuk struktur yang sangat terkenal dalam logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan adalah platform yang cepat dan selamat untuk putar produk dan pembuatan dan pembuatan kargo operasi. Tinggi platform muatan dan muatan tetap,Wu QiangPaksi penerbangan tetap hidraulik, tetapi tinggi kenderaan yang masuk dan keluar kenderaan pengangkutan berbeza, dan sentiasa ada titik tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan stesen muatan dan muatan. Forklift tidak dibenarkan untuk memasuki atau keluar kenderaan untuk memuatkan dan memuatkan langsung barang. Guna jambatan papan untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Forklift boleh masuk dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi. Semasa proses operasi, hanya satu orang diperlukan untuk beroperasi tanpa kuasa, secara efektif mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat barang.

Jembatan naik ton secara efektif mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang, mengurangi banyak pekerjaan dan meningkatkan efisiensi kerja dalam penggunaan. Hanya dengan cara ini kita boleh mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Muat: - ton.


Wu QiangJembatan naik bimbit hidraulikProspek pembangunan yang luas



[UNK][UNK]. When the non loading and unloading operation of the mobile boarding bridge temporarily stops, the guide plate needs to be retracted and parked in the designated position. Jika diletakkan di luar,Wu QiangJembatan naik bergerak., perlu menutupinya dengan kain yang tidak bergerak air, bukti hujan, dan skrin matahari untuk mencegah cat dek menjadi basah dan berkarat. Pada masa yang sama, mengangkat gelang tetap depan boleh mengangkat ban jambatan naik bergerak dari tanah, menghindari perlumbaan berat badan, dan mengurangi kerosakan ban. Jika titik-titik di atas dicatat semasa penyimpanan, tidak hanya boleh kehidupan perkhidmatan jambatan diperlukan, tetapi juga masalah tidak perlu boleh dihindari.

Alasan utama untuk bunyi tinggi yang dijana oleh motor elektrik ialah: rotor motor dipukul, dipakai berat, menyebabkan motor elektrik membersihkan bore dan menghasilkan bunyi; Pemegang sejuk motor elektrik rosak atau tidak ditetapkan dengan kuat, penggunaan sering dan panjang jambatan naik secara alami menyebabkan beberapa masalah. Komponen utama di dalam jambatan penerbangan tetap termasuk unit kuasa hidraulik, pompa minyak, bekalan kuasa bateri, kotak, dll. Operasi panjang di bawah beban tertentu secara alami akan mempunyai kesan tertentu pada pompa minyak hidraulik, mengurangi jangka hidup dan meningkat kadar pemeliharaan.

Honesty is the foundationAlasan: minyak hidraulik yang tidak cukup.

Selepas semua peralatan selesai dengan selamat, jambatan papan akan dicat, dan kemudian ujian prestasi jambatan papan akan dilakukan untuk melihat sama ada ia memenuhi keperluan pelanggan dan sama ada parameter berkaitan dipilih. Jika ada beberapa aspek yang tidak memenuhi keperluan pelanggan, mereka perlu dijaga sehingga mereka memenuhi keperluan pelanggan dan parameter berkaitan dipilih. Hanya kemudian penghantaran akan melanjutkan.

Semasa penggunaan, perhatian yang dekat patut diberikan kepada keadaan peralatan, dan jika ada sebarang masalah, penggunaan patut dihentikan segera.


Wu QiangJembatan naik bimbit hidraulikProspek pembangunan yang luas



Jika suhu minyak hidraulik terlalu tinggi ia akan mempunyai kesan yang signifikan pada jambatan boarding hidraulik, mempercepat oksidasi minyak hidraulik, pendek kehidupan perkhidmatan minyak hidraulik, dan mempengaruhi operasi normal mesin. Jadi apa sebab yang membawa kepada perkara-perkara ini berlaku? Jarak panjang menargetkan semua jenis pembuat jambatan naik harga tinggi di seluruh negara,Wu QiangMaintenance of boarding bridge, dengan harga yang masuk akal dan perkhidmatan yang meliputi, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kami

Biaya adalah masuk akalKombinasi pekerjaan hidup dan pekerjaan materialisasi perlu dianggap dalam kerja.

Ciri-ciri: Mengadopsi lengan yang boleh dilipat (dua lengan seksyen, tiga lengan seksyen), dengan tinggi kerja - meter, dan lengan angkat boleh putar darjah;, Kedua-dua jadual tukar dan platform kerja boleh beroperasi. Platform kerja boleh berjalan dengan selamat dengan ledakan di mana-mana kedudukan, dan kelajuan berjalan menurun dengan naik tinggi angkat. Tetapkan platform atas dan bawah (platform tanah dan platform kenderaan platform), dan guna switches arah untuk bertukar antara platform atas dan bawah.

Titik lain ialah and a mesti mempertimbangkan keperluan mereka sendiri untuk menggunakan peralatan jambatan boarding hidraulik tetap, dan kemudian melamar keperluan suai untuk pembuat jambatan boarding hidraulik tetap berdasarkan keperluan mereka sendiri. Pilih jambatan boarding hidraulik tetap yang sesuai kepada mereka, seperti kata-kata, apa yang sesuai kepada mereka lebih baik.

Wu QiangAlasan: minyak hidraulik yang tidak cukup.

[UNK][UNK]. Apabila jambatan naik bimbit perlu dipindahkan dari satu tempat ke tempat lain, pertama-tama gemetar dua kaki sokongan jambatan naik bimbit sehingga kedua-dua roda belakang mendarat. Kemudian gunakan peranti hidraulik untuk menggulung roda belakang ke atas, mengubah tinggi untuk sepadan dengan tinggi forklift, dan kemudian forklift ditarik secara langsung ke kedudukan penggunaan.

Pembangunan jambatan penerbangan sederhana sepatutnya mengikut keperluan desain dan rancangan pembangunan.


AustinMaklumat produk lain
  • TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

    TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

  • TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

    TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

  • TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

    TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

  • Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

    Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

  • Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

    Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

  • Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

    Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

  • LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

    LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

  • LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

    LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

  • segera:Peringatan: Maklumat Wu QiangJembatan naik bimbit hidraulikProspek pembangunan yang luas memberi anda Wu QiangJembatan naik bimbit hidraulikProspek pembangunan yang luas oleh syarikat kami, perkhidmatan Wu QiangJembatan naik bimbit hidraulikProspek pembangunan yang luas dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Wu QiangJembatan naik bimbit hidraulikProspek pembangunan yang luas, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Wu QiangJembatan naik bimbit hidraulikProspek pembangunan yang luas. Wu QiangJembatan naik bimbit hidraulikProspek pembangunan yang luas di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Wu QiangJembatan naik bimbit hidraulikProspek pembangunan yang luas, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!